Újra címlapon a kisflanc otthon!



Végre fellebentem a fátylat! Megjelent az Otthon magazin szeptemberi száma, amelyben közelebbről is bepillantást nyerhettek az otthonunkba. Eddig csendben ültem és hallgattam, mert szerettem volna titokban tartani, mivel is foglalkoztam az elmúlt bő félévben. Igaz, hogy a fotózást lezavartuk keményen 1 nap alatt, de rengeteg előmunkát igényelt a megjelenés. (tapétáztam, gletteltem, festettem, bútorokat újítottam fel, függönyöket varrtam a takarításról már ne is beszéljünk.) Most mindenért kárpótol a végeredmény és ezúton szeretnék köszönetet mondani Jurassza Zsófinak és Horváth Verának a gyönyörű fotókért, az Otthon magazinnak pedig a megjelenésért és a címlapért.

Ha érdekel benneteket keressétek a magazint az újságárusoknál! :) Köszönöm szépen!

Megjegyzések