14 ötlet gyönyörű kertekhez



Ha ma jó idő lesz végre lehet kertészkedni egy kicsit. Sok elmaradásom van a kertben, mert vagy az eső esik vagy a szél fúj, ha lenne időm a kinti kerti melóra.  Akár a díszes virágos kertet nézem akár a veteményes kertet bőven akad munka. Lehet, hogy a két kert típust két külön bejegyzésben fogom elemezgetni és megmutatni, mert mindkettő elég érdekes helyzet. A díszkertem egy része nyugatra néz, de a szomszéd kerítése és a tujái leárnyékolják, meg persze én is beültettem fákat és bokrokat, ami alatt kevés a fény, így árnyéktűrő növényeket kell ültetnem. Párat már beszereztem, de valamit mindig szeretnék rajta variálni, így elkezdtem ötleteket keresni. Ezeket megmutatom nektek is, mert aki hozzám hasonlóan imádja a kertet és a kertészkedést, annak feltöltődés a gyönyörű lehetőségek látványa, de az is lehet, hogy hasonló megoldásokat kerestek.


A veteményeskertet a teraszt és a kert többi részét egy új posztban fogom megmutatni, mert megérnek egy jó kis bemutatót, mert megmutatom, hogyan készítek komposztot láda nélkül, hogyan nevelem a paradicsom és más növények palántáit. Mivel javítok a kerti talaj minőségén stb... Szóval lesz téma bőven, most pedig jöjjön az inspiráció én pedig megyek melózni.
Szép napot és jó kertészkedést mindenkinek! :) Ha van kedvetek nézzétek meg az Instagramon,  lesznek fent képek a kertről. ⏩ITT!






 





Megjegyzések