20 ragyogó ötlet konyhai polcokhoz



A bloggereknek kicsit maguk felé hajlik a kezük, mert általában olyan témákat dolgoznak fel, amely éppen saját részükre is hasznos. Ez is egy olyan poszt lesz, mert én is megoldásokat keresek a saját konyhámhoz.
Bár nekem már adott a konyhám berendezése és ezen nem is kívánok változtatni (talán az egyik sarokban lehet, hogy variálok majd), mert szeretem, hogy nincsenek felső szekrényeim. Helyettük polcaim vannak, amivel nagyon elégedett vagyok. Amiért keresgélésbe fogtam, az inkább a látvány. Ötleteket keresek arra, hogy ki, mit és hogyan tárol a polcain. Nyílván ez attól is függ, hogy a konyha milyen helyiséghez kapcsolódik, gondolok itt az "amerikai" konyhára, ami egy térben van a nappalival, ilyen esetben nyilván nem a fazekakat fogjuk rajtuk tárolni, hanem a szépségre törekszünk.
Tehát polcos megoldásokat keresgéltem és arra gondoltam, nektek is hasznosak lehetnek ezek az ötletek. Nézegessétek és variáljatok ti is kedvetekre.






















Megjegyzések