Adventi koszorú kötve, DIY ötlet, így kezd el a kötést!

  

Újra itt vagyok végre és remélem számodra is hasznos dekor ötletet mutathatok. Mivel nyakunkon az adventi és karácsonyi készülődés forgataga, persze, hogy ehhez kapcsolódó tartalmat gyártottam, ami remélem elnyeri a tetszésedet és felkelti az érdeklődésedet. 
Kötött adventi koszorút készítettem, aminek az elkészítését egy Youtube videóban is megörökítettem, ezt lentebb majd megtekintheted. (Ha fogalmad sincs a kötésről, de érdekel és szeretnéd megtanulni, akkor is megnézheted a videót, mert az alapokat lassítva vettem fel!) De!!! Lenne egy kérdésem! 
Nagyon megköszönném, ha kommentben megírnád a válaszod! Szerinted tudnak még kötni a csajok? Esetleg ez már egy feledésbe merült szabadidős foglalatosság?  Komolyan érdekel a véleményed! Akár itt a blogposzt alatt, akár a Facebook oldalon hagyhatsz üzenetet, amit nagyon megköszönök. 

Hozzávalók listája és mit, honnan szereztem: a kötőtűt és fonalat a Tchibo üzletekből, masnit, hógolyót és gyertyát egyszerű virágüzletből. 








Megjegyzések